Content voor Ingelogde Gebruikers
Zowel online als in de winkel in Harlingen bent u van harte welkom! Tot gauw!

Bedenktijd / Retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt, de maat niet goed is of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren of te ruilen.

U heeft 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd of in geval van ruilen, een ander artikel toegestuurd. De kosten voor een retourzending van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Wij betalen geen retourkosten (‘gratis retourneren’) uit duurzaamheidsoverwegingen. U kunt het artikel natuurlijk ook retourneren in de winkel in Harlingen.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking (bij kleding moet het label nog aan het kledingstuk zitten) aan ons geretourneerd worden.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

LET OP:  Afgeprijsde artikelen uit de categorie SALE kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Stuurt u dan even een e-mailtje naar  info@onderzeil.nl dan weten we of een artikel geretourneerd wordt of geruild.  Vermeld in de mail het ordernummer en het artikel wat retour gestuurd wordt. Verder volgt u het retourproces zoals hierboven beschreven.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Scroll naar boven